Hydroxypropyl Methyl Cellulose (HPMC): Panoramica è Applicazioni

L'HPMC hè una cellulosa di cuttuni assai pura cum'è materia prima, in cundizioni alkaline per eterificazione è preparazione speciale. Polvere bianca o biancastra. HPMC diminuisce cù a diminuzione di u cuntenutu di metossidu, l'aumentu di u puntu di gel, a diminuzione di a solubilità in acqua è a diminuzione di l'attività di a superficia.

L'HPMC hà una capacità di ispessimentu, resistenza à u sali, polvere di cenere bassa, stabilità di pH, ritenzione d'acqua, stabilità dimensionale, formazione eccellente di film, è una larga gamma di resistenza à l'enzimi, dispersione è aderenza.

HPMC, Hydroxypropyl Methylcellulose tippi di etere di cellulosa non ionica, chì sò un polveru di culore biancu à biancu, chì funziona cum'è addensante, legante, film-former, surfactant, coloide protettivu, lubrificante, emulsionante è sospensione è aiutu di ritenzione d'acqua.Inoltre, ci sò tipi d'eteri di cellulosa mostranu proprietà di gelazione termale, inerzia metabolica, resistenza à l'enzyme, pocu odore è gustu, è stabilità di PH.

A causa di a miriade di pruprietà, HPMC hè spessu usatu per rimpiazzà parechji altri additivi cù cuncentrazione più bassa, facendu HPMC un additivu incredibilmente efficiente è efficace in l'area di adesivi, custruzzione, alimenti, prudutti di casa, farmaceutica è etc.

news2

Pruprietà di u produttu
1. Retention d'acqua: A ritenzione d'acqua serà rinfurzata, chì hè d'aiutu cù prublemi cum'è cimentu o materiale di custruzzione di gypsum chì si secca troppu veloce è un poveru indurimentu o cracking per una idratazione insufficiente.
2. Uperazione: pò rinfurzà a plasticità di u mortar è migliurà l'efficienza di u revestimentu in i prughjetti di custruzzione.
3. Adhesività: Si pò fà u mortar attache à u materiale di basa megliu postu chì a plasticità di u mortar hè rinfurzata.
4. Slip Resistance: Si pò impedisce u prublema slipping trà u mortar è u materiale di basa in u prughjettu di custruzzione cum'è u risultatu di u so effettu thickening.
Nome di u produttu HPMC
cuntenutu di metossi 28.0-30.0 27.0-30.0 19.0-24.0
cuntenutu di hydroxypropyl 7,0-12,0 4,0-7,5 4,0-12,0
temperatura di gelazione 58-64 62-68 70-90
umidità ≤5%
Ash ≤1%
Valore PH 4-8
L'apparenza Polvere di whie
Fitness 80-100 lista
Viscosità 300-200,000 Pò esse customizatu
Re HPMC hà aumentatu cù a riduzione di u cuntenutu di metossi, a solubilità in acqua di u puntu di gel è l'attività di a superficia anu ancu diminuitu.Dipende da a situazione di i clienti
Imballaggio è spedizione:
Imballaggio: In sacchetti da 25 kg fora sacchetti HDPE interni cù sacchetti LDPE
Mantene in un locu frescu è seccu sottu à 30 gradi è prutetti contra l'umidità è a pressa, postu chì a merchenzie hè termoplastica, u tempu di almacenamiento ùn deve esse più di sei mesi.
Quantità / 20GP: 12Tons cù pallets, 14tons senza pallets.
Quantità / 40GP: 24Tons cù pallets, 28tons senza pallets.

Tempu di post: 15-mar-2021