4 Dumande nantu à HPMC

1. Chì sò l'usi principali di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC)?
HPMC hè largamente utilizatu in materiali di custruzzione, rivestimenti, resine sintetiche, ceramiche, farmaceutiche, alimentari, tessili, agricultura, cusmetichi, tabacco è altre industrii.HPMC pò esse divisu in qualità di custruzzione, qualità alimentaria è gradu farmaceutica secondu u so usu.Attualmente, a maiò parte di a produzzione domestica cinese hè à u livellu di custruzzione.À u livellu di a custruzzione, u putty powder hè utilizatu in grande quantità, circa 90% per putty powder è l'altru per u mortar di cimentu è l'adesivo di tile.

2. Chì sò i causi di blistering in putty powder durante l'applicazione di HPMC in putty powder?
L'HPMC agisce cum'è addensante, retentore d'acqua è costruttore in putty powders.Ùn hè micca implicatu in alcuna reazione.

Causes of blistering: 1. Troppu acqua.2. A capa di fondu ùn hè micca secca, solu scrape una capa nantu à a capa superiore, chì hè ancu facilmente blistered.

news1

HPMC

3. Quanti tipi di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) ci sò?Chì ci hè a diffarenza trà elli?
L'HPMC pò esse divisu in soluble instantani è caldi.I prudutti solubili istantaneamente, dissipate rapidamente è sparisce in l'acqua in acqua fridda.À questu puntu, u liquidu ùn hà micca viscosità cum'è l'HPMC hè solu dispersatu in l'acqua è ùn si dissolve micca.Dopu à circa 2 minuti, a viscosità di u liquidu aumenta gradualmente, furmendu un gel viscosu chjaru.U pruduttu soluble caldu pò disperse rapidamente in acqua calda è sparisce in l'acqua calda.Quandu a temperatura scende à una certa temperatura, a viscosità apparisce gradualmente finu à chì un gel viscosu chjaru hè furmatu.

U tipu hot melt pò esse usatu solu in putty powders è mortar.In i coli liquidi è i vernici, u caking si trova è ùn pò micca esse usatu.U tippu istantaneu hà una larga gamma di applicazioni è pò esse usatu in putty powders è mortar, è ancu in colla liquida è pitture.

4. Cumu a qualità di l'hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) pò esse determinata facilmente è visualmente?
(1) Gravità specifica: A più alta hè a gravità specifica, megliu a qualità.
(2) Whiteness: A maiò parte di i prudutti di qualità anu un bonu biancu.Eccettu per quelli chì anu aghjustatu agenti di imbiancatura.L'agenti di imbiancatura ponu influenzà a qualità.
(3) Finezza: A finezza più fine, megliu a qualità.A finezza di u nostru HPMC hè di solitu 80 mesh è 100 mesh, 120 mesh hè ancu dispunibule.
(4) Trasmittanza: Mettite HPMC in l'acqua per furmà un gel trasparente è osservate a so trasmittanza.A più grande a trasmittanza, u materiale menu insoluble.I reattori verticali sò generalmente megliu transmittance è i reattori horizontali anu una trasmittanza povira, ma questu ùn significa micca chì a qualità di produzzione di reattori verticali hè megliu cà quella di altri metudi di produzzione.Ci hè parechje fatturi chì determinanu a qualità di u pruduttu in i reattori horizontali, chì anu un altu cuntenutu di hydroxypropyl è un altu cuntenutu di hydroxypropyl, chì hè megliu per a retenzioni d'acqua.


Tempu di Postu: Apr-20-2021