idrossipropilmetilcellulosa hpmc hpmc di alta qualità per l'edilizia saponi liquidi adesivi per piastrelle pitture

Descrizione breve:

Classificazione: Agente Ausiliariu Chimicu
CAS No.: 9004-65-3
Altri nomi: geopolymer ciment mixed hpmc
MF: C56H108O30
Purezza: 100%
Tipu: eteri di cellulosa
Utilizzo: Agenti Ausiliari di Rivestimentu, Qualità di Custruzzione

Detail di u produttu

Tags di u produttu

1

HPMC per mastice murale
Skim coat (chjamatu ancu da Wall Putty) hè un materiale di gesso decorativu è funziunale per a custruzzione di muru interni o esterni.A so funzione hè di sguassà i difetti irregolari nantu à a superficia di i materiali di basa di u muru, è eliminà u stress trà e diverse strati di rivestimentu.

HPMC per EIFS
ETIFS/ETICS hè un tipu di struttura d'isolamentu termale chì hè stallatu nantu à a superficia di u muru esternu.Si pò riduce u
influenza di u ponte termale è u stress di deformazione nantu à u muru di basa.I prudutti Senko ponu migliurà efficacemente a retenzioni di l'acqua, u cracking anti-stress, u tempu apertu, a resistenza à u sag, u funziunamentu di i mortari ETICS.

HPMC per l'adesivo per piastrelle
L'adesivu di tile hè mischju fisicu cù cimentu, sabbia è accessori, è hè formulatu in modu diversu in diversi paesi o regioni.Ci sò parechji tippi di piastrelle è sustrati, ancu l'ambienti è i metudi di cazzuola sò diffirenti da un locu à l'altru, cusì i requisiti di prestazione di l'adesivu di piastrelle di cimentu sò diffirenti.

HPMC per mortaio autolivellante
I prudutti Senko dà a reologia è a lavorabilità di a gamma completa di formulazioni di pavimenti.Migliora a facilità di applicazione in situ è ​​assicurendu superfici eccezziunale lisce, senza difetti.

234567810912


  • Previous:
  • Next:

  • I prudutti cunnessi